איטום מקלחות כל מה שצריך לדעת

המבוא למאמר עוסק כיצד איטום מקלחות יכול לסייע במניעת עובש וטחב. איטום מקלחות יכול לסייע במניעת עובש וטחב. הסיבה לכך היא חוסר גישה לאוויר ולחות שגורם לבעיות אלו. איטום מקלחונים קלים להתקנה ולתחזוקה, מה שהופך אותם לאופציה טובה עבור בעלי בתים. ישנם סוגים רבים ושונים של איטום מקלחונים בשוק. הם משתנים בגודל, צורה ותפקוד.

מידע על איטום מקלחות 

מקלחונים איטום נועדו לאטום מים מחדר האמבטיה לסביבה יבשה ובטוחה. הם מגיעים בצורות וגדלים שונים בהתאם לצרכים שלך. זו הסיבה שחשוב לבחור מקלחון אוטם המתאים היטב לחלל חדר האמבטיה שלכם.

איטום מקלחונים הוא תהליך שעוזר למנוע כניסת מים לבית. זה עוזר לשמור על הבית שלך בטוח ויבש על ידי איטום הסדקים בגג, בקירות, בחלונות, בדלתות וברצפות. תהליך איטום המקלחון כולל התקנת ממברנה בצד הפנימי של קיר המקלחון ולאחר מכן מריחת איטום סיליקון מעליו. האיטום מונע כניסת מים דרך פתחים או סדקים בקירות. תהליך זה יכול להיעשות בעצמך אם יש לך כמה כישורי עשה זאת בעצמך אבל זה יכול להיעשות גם על ידי אנשי מקצוע בחנויות שיפוץ בית או קבלנים מקצועיים המתמחים בסוג זה של עבודה. דרך קלה לעצור דליפה היא באמצעות איטום סיליקון. כמו כן, חשוב לציין שאין להשתמש בחומרי איטום על משטחי אריחים, דייס או בטון.

איטום מקלחונים הם דרך מצוינת לשמור על המקלחת נקייה וללא עובש

עבודות איטום המקלחון אינו רק מניעת צמיחת עובש על קירות המקלחת שלכם. מדובר גם במניעת צמיחת חיידקים וטחב, שעלולים להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר אם לא יטופלו. הדרך הטובה ביותר למנוע בעיות אלו היא על ידי איטום המקלחת עם איטום סיליקון או איטום. האיטום מיושם על ידי מכונה המשתמשת בוואקום ובחום כדי ליצור את הלחץ הדרוש לביצוע האיטום. המקלחון האוטם הינו מכשיר האוטם את המקלחון כאשר הוא מזהה כי מפלס המים הגיע מתחת לרמה מסוימת. זה מונע כל דליפה להתרחש. מקלחונים איטום הם סוג של מקלחון שיש להם איטום אטום למים מסביב לזכוכית.

זה נעשה על ידי שימוש באטם פלסטיק או גומי המוצמד לקצה הזכוכית. האיטום ימנע נזילת מים למרווח שבין קיר המקלחון לרצפה. מקלחות איטום משמשות בדרך כלל לחדרי אמבטיה, אך ניתן להשתמש בהן גם במקומות אחרים כגון מטבחים ומרתפים.

ישנם שני סוגים עיקריים של מקלחון איטום: איטום מחלק אחד ואיטום שני חלקים. למקלחונים אטומים מחלק אחד יש חתיכה אחת של אטם פלסטיק או גומי סביב כל מתחם המקלחון, בעוד למקלחונים אטומים שני חלקים יש אטימה חיצונית ואיטום פנימי היוצרים מחסום אטום סביב כל המתחם.

עבודות איטום
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם