איך מורידים כתמים מהספה?

ניקוי ספות נשמע משימה פשוטה וקלה, אך ניקוי ספות של מישהו שלא מיומן יכול להרוס לכם את הספה ולהשאיר בה כתמים רבים. חשוב מאוד להקפיד על ניקוי ספות כדי שהסלון שלכם יראה נקי ומבריק, ולכן חשוב מאוד לבדוק ולברר לפני שאתם מתחילים לנקות באיזה חומרים אפשר להשתמש כדי שהספה לא תהרס לכם. 

כיצד להסיר כתמים מהספה 

ניקוי כתמים מהספה חשוב מאוד ולכן צריך לדעת באיזה חומרים אתם יכולים להשתמש ובאילו חומרים אסור לכם להשתמש. השלב הראשון בהסרת כתמים מהספה הוא הסרת מקור הדליפה. ניתן לעשות זאת באמצעות מטלית רטובה וסבון כדי לנקות כל נוזל שנשפך. לאחר מכן, עליך להשתמש בשואב אבק כדי לשאוב לכלוך או פסולת שעלולים להיות על הספה שלך. אם על הספה שלך יש כתמים שהתייבשו, תצטרך לכסות אותה במגבת ולתת לה לשבת כשעה. המגבת תספוג חלק מהלחות מהכתם ותאפשר לך לשפשף את הכתם ביתר קלות. לאחר מכן, השתמש במטלית לחה ובסבון כדי לנקות את כל השאריות שנותרו על הספה שלך.

כאשר יש כתמים שלא יורדים מהספה מאוד חשוב לקרוא לבעל מקצוע כדי שיוכל להוריד לכם את הכתמים בצורה המושלמת וכך הספה שלכם תראה חדשה, 

דרכים להסיר כתמים מהספה

ישנן דרכים רבות ושונות להסיר כתמים מרהיט, אך השיטה הפופולרית ביותר היא באמצעות חומץ וסודה לשתייה. ניתן לחלק את תהליך הסרת הכתמים מהספה לשלושה שלבים:

1) יוצקים חומץ על הכתם ומניחים לו לשבת כמה שעות.

2) מוסיפים סודה לשתייה ומערבבים עד שהיא נמסה לחלוטין.

3) נגבו עם מטלית רטובה, שטפו במים וייבשו היטב.

ישנן מספר דרכים שונות להסיר כתמים מהספה. אתה יכול לנסות להשתמש במסיר כתמים ולאחר מכן לייבש אותו עם מגבת או שאתה יכול להשתמש בחומר ניקוי לכל מטרה כמו חומץ כדי להיפטר מהכתמים. יש אנשים שמעדיפים להשתמש בשואב אבק להסרת הכתמים, אבל זה לא מומלץ כי שואבים שואבים לרוב חלקיקי לכלוך ואבק שעלולים להוביל לנזק נוסף.

כאשר אתה שופך משהו על הספה, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להסיר כמה שיותר נוזלים לפני שאתה מנסה לנקות אותו. השתמש במטלית יבשה כדי להסיר את הנוזל ולאחר מכן השתמש בחומר ניקוי עדין כדי לשטוף אותו. ישנן דרכים רבות להסיר כתמים מהספה. הדרך היעילה ביותר היא להשתמש בתמיסה של מי חמצן וסודה לשתייה. מי חמצן הוא מחמצן רב עוצמה שיכול לפרק תרכובות אורגניות, כולל חלבונים, שומנים ושמנים. זה יכול גם לשבור כמה כתמים כמו קפה, תה ויין. סודה לשתייה מגיבה עם החלבון שבכתם ומפרקת את הקשרים המולקולריים של הכתם. 

ניקוי ספות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם