איך מתקינים מזגן בבית?

הדבר החשוב ביותר שיש לעשות לפני התקנת מזגן הוא לבדוק את החיווט החשמלי. תהליך ההתקנה של מזגן אינו כל כך קשה, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה. מאמר זה ידריך אתכם בתהליך התקנת מזגן בבית, הוא ילמד אתכם כיצד להתקין מזגן בבית חד קומתי, בית דו קומתי ובית שלוש קומות.

תהליך התקנת מזגן בבית 

ישנן דרכים רבות להתקין את המזגן. אתה יכול להשתמש בבעל מקצוע כמו חשמלאי, אבל אם אתה לא מרגיש בנוח עם האפשרות הזו, יש כמה אפשרויות עשה זאת בעצמך. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור מקום מתאים עבורו, ניתן להתקין מזגנים כיחידה שלמה או כיחידה מפוצלת. ביחידות השלמות יש את המדחס, המעבה והמאייד ביחידה אחת מה שהופך אותן לזולות יותר מיחידות מפוצלות. יחידות מפוצלות כוללות את המדחס והמעבה ביחידה אחת ואת המאייד מחוץ ליחידה זו, שם מקורר הקירור לפני החזרה החוצה. יחידות מפוצלות הן יעילות ויקר יותר מיחידות שלמות, אך הן דורשות יותר מקום להתקנה.

מזגנים הם אחד ממכשירי החשמל החשובים בבית, עוזרים לשמור על הטמפרטורה קרירה ובטוחה. על מנת להתקין מזגן צריך לדעת איך הוא עובד ואיזה חומרים תזדקקו להתקנה ע״י טכנאי מזגנים. המדריך הבא יעזור לכם להתקין מזגן בביתכם. השלבים פשוטים וקלים לביצוע כך שתוכלו לקבל מקום מגניב לשהות בו לאורך כל השנה. התקנת מזגן:

  • מצא מיקום טוב 
  • גודל המזגן
  • בחר סוג של יחידת מזגן המתאימה לצרכים שלך
  • קבל את החומרים הדרושים
  • חבר חוטי חשמל מבחוץ

יסודות של מיזוג אוויר

לפני שתמשיך עם כל אחת מהשיטות הללו, חשוב להכיר את היסודות של מיזוג אוויר. הצעד הראשון הוא לזהות את המיקום של היחידה שלך ואת מקור הכוח שלה. השלב הבא הוא לוודא שיש לך מספיק מקום ליחידה ושניתן להתקין אותה כראוי. השלב האחרון הוא לבדוק אם יש דברים אחרים שאתה צריך להתקין בבית שלך לפני התקנת יחידת המזגן. לפני שמתחילים להתקין מזגן, חשוב שתדעו איך הם עובדים. הם משתמשים בגז קירור שמסתובב דרך מחליף חום בתוך היחידה וסופג חום מהאוויר החיצוני ומשחרר אוויר חם בתוך הבית במקום זאת.

להלן השלבים שעליך לבצע בעת התקנת מזגן בביתך:

  1. ראשית, עליכם להחליט על מיקום המזגן. אתה יכול למצוא אותו ליד חלון או בחוץ. ההתקנה החיצונית עדיפה יותר אם אתה רוצה לקרר את הבית שלך במהלך הקיץ.
  2. ודא שיש מספיק מקום ליחידה ולכבל החשמל שלה. זה גם צריך להיות קרוב מספיק לחלון או לשקע חיצוני כדי שניתן יהיה לחבר אותו בקלות ולהתחיל לקרר את החדר מיד לאחר ההתקנה
  3. לאחר שהחלטת היכן למקם את היחידה, ודא שהיא מפולסת ביחס לחפצים אחרים סביבה.
טכנאי מזגנים
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם