איך עושים איטום מבנים?

איטום בניין אינו קל. תהליך איטום מבנה עשוי להיות ארוך ויקר. עם זאת, ישנן טכניקות חדשות יותר שפותחו כדי להפוך את התהליך לקל ויעיל יותר.

איטום מבנה אינו משימה פשוטה עבור חברות בנייה. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על איטום מבנים כגון מזג אוויר, אקלים וסוג החומר של המבנה עצמו. במאמר זה, אדון כיצד לאטום מבנים באקלים שונים ומתוך מחשבה על חומרים שונים.

הצעד הראשון הוא לקבוע עם איזה סוג של מזג אוויר אתה מתמודד; רטוב או יבש? אם הוא רטוב אז תצטרך להשתמש באיטום שיכול לעמוד בפני חדירת מים כגון איטום סיליקון או פוליאוריטן.

להלן רשימה של צעדים שכדאי לנקוט כדי לאטום בניין

1) מצא את המקום הטוב ביותר למרוח איטום.

2) תצטרך דלי, כפפות וספוג.

3) יש למרוח איטום באמצעות הספוג ולשים אותו על הסדקים והחריצים של הקירות.

4) השתמש ביד הכפפה שלך כדי להחליק עודפי איטום מהקירות.

5) המתן עשרים דקות ולאחר מכן נגב כל עודפי איטום עם המטלית היבשה שלך.

6) לבש שוב כפפות והסר את כל השאריות שעלולות להישאר מניגוב חומר האיטום העודף.

7) המתן שעתיים לפני שנכנסים שוב לבניין או נוגעים בכל דבר בו.

עלינו לקחת בחשבון מספר גורמים בעת איטום בניין. הדבר הראשון שאנו צריכים לחשוב עליו הוא סוג החומר בו אנו משתמשים לאיטום. אנחנו צריכים גם לשקול כמה זמן וכסף ייקח לנו לאטום בניין. אנחנו צריכים גם לשקול אם יש לנו שיקולים לאיכות הסביבה, כמו האם האיטום ישפיע או לא על איכות המים בגוף מים סמוך. הגורם החשוב ביותר באיטום מבנים הוא קביעה באיזה סוג חומרי בנייה משתמשים בבניין ולאיזה תנאי מזג אוויר הוא נחשף. איטום מבנים הוא תהליך שקיים כבר מאות שנים שמתבצע ע״י בעל מקצוע. זה שימש על ידי תרבויות שונות כדי להגן על בתיהם וחפציהם מפני פגעי מזג האוויר.

תהליך איטום הבניין עשוי להשתנות בהתאם לאטום ולכמה זמן הוא ייאטם. לדוגמה, אתה יכול לאטום בניין כדי להגן מפני נזקי מים או כדי להרחיק חרקים ומכרסמים. איטום יכול להתבצע גם לקראת הריסה או בנייה ולכן חשוב שתהליך האיטום יתבצע בצורה נכונה על מנת למנוע כל נזק במהלך התהליך. איטום מבנה הוא משימה קשה והיא מצריכה ידע על תכונות החומרים המשמשים. השלב הראשון באיטום מבנה הוא בחירת החומר המתאים לעבודה. חומר האיטום חייב להיות מסוגל לעמוד בתנאי מזג האוויר, שינויי טמפרטורה וגורמים חיצוניים נוספים העלולים לגרום נזק למבנה.

איטום
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם