אינסטלטור – כל מה שצריך לדעת

אינסטלטור הוא מי שמתקין, מתקן ומתחזק אביזרי ומכשירי אינסטלציה. עבודתו של אינסטלטור עשויה להשתנות מאוד בהתאם לתחום ההתמחות שלו. כך למשל, שרברב עשוי להתמחות בהתקנה או תיקון של מערכות אספקת מים, מערכות ניקוז, רשתות חלוקת גז, מפעלי פינוי שפכים או מערכות חימום ומיזוג אוויר. עבודתו של שרברב מחייבת אותם להשתמש במיומנויות כמו תורת האינסטלציה וניסיון מעשי. כמו כן, עליהם להיות מיומנים בהפעלת כלים שונים הנמצאים בשימוש בשטח, לרבות אך לא רק מפתחות, מפתחות צנרת וחותכי צנרת.

ביקוש בתחום

האינסטלטור הוא מקצוע שקיים כבר מאות שנים. זה מקצוע שדורש ידע בתחומים רבים, כולל אינסטלציה, בנייה והנדסה. האינסטלטור יכול לספק את השירותים הדרושים לבעלי בתים שיש להם בעיות במערכות האינסטלציה שלהם. עם זאת, המיקוד העיקרי של עבודה זו הוא בתיקונים ולא בעבודות התקנה או עיצוב.

לאינסטלטורים יש ביקוש רב, והתפקיד הופך יותר ויותר תחרותי. כדי להיות שרברב מצליח, אתה צריך להיות בעל הכישורים הנכונים. אתה צריך לדעת איך להשתמש במפתח ברגים ולהיות ניסיון עם מערכות צנרת. אתה גם צריך להיות מסוגל לעבוד תחת לחץ, שכן אינסטלטורים עובדים לרוב במקומות צרים ועל משטחים חמים. אם אתם מחפשים קריירה שתספק לכם ביטחון לטווח ארוך, אז זו העבודה בשבילכם.

אינסטלטורים הם קבוצת עובדים ייחודית ומגוונת. יש להם מגוון רחב של אחריות וניתן למצוא אותם במסגרות רבות ושונות. אינסטלטור הוא אחד מכותרי העבודה הפופולריים ביותר בארצות הברית. המשרה צפויה לגדול ב-10% בין 2016 ל-2026. השכר הממוצע לאינסטלטורים בארה"ב הוא 52,000 דולר לשנה. זה גבוה יותר מזה של קריירות רבות אחרות כמו פועל בניין או חשמלאי.

לסיכום, האינסטלטורים אחראים על תחזוקה ותיקון של מערכות אינסטלציה. הם משתמשים בכלים ובטכניקות שונות כדי לתקן בעיות הקשורות לאינסטלציה, כמו צינורות, שירותים, ברזים, ניקוזים ומחממי מים. שרברבים הם בעלי המקצוע הנפוצים ביותר בקנדה. בשנת 2018 היו בארץ יותר מ-100,000 אינסטלטורים. עבודה זו אינה קלה כי היא דורשת מיומנות רבה וניסיון עם מגוון כלים שונים. שרברבים חייבים להיות מיומנים במתמטיקה, מדע, טכנולוגיה והנדסה כדי לבצע את עבודתם היטב.

אינסטלטור
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם