דרכים לניקוי ספות 

הספה שלכם לעולם לא עברה ניקוי יסודי ועמוק, לכן הכנו לכם מספר דרכים שבו תוכלו לנקות את הספה שלכם לבד בלי עזרה של אף אחד. כל חובבי הניקיונות יסכימו שלשמור על ספה נקייה זהו דבר מאוד קשה. הספות במהלך השנים צוברות לכלוך ומלא אבק, כתמי זיעה או אפילו כתמי קפה, ולכן חשוב כל כמה זמן לנקות את הספות שלכם ולשמור על היגיינה. 

יש הרבה דרכים לנקות ספות, אבל הדרך היעילה ביותר היא שימוש בשואב אבק. בעזרת שואבי אבק ניתן להסיר אבק ולכלוך מהריפוד ולשאוב את החומר. הם יכולים לשמש גם כדי לשאוב שיער של חיות מחמד, פירורים וחלקיקים אחרים שנתקעים בבד. שואבי אבק משתמשים בכוח שאיבה כדי להוציא לכלוך ופסולת ממשטח הספה. הדרך הטובה ביותר לנקות את הספה שלך היא באמצעות שואב אבק עם חיבור למברשת או חיבור לזרבובית.

מהם הדרכים לנקות ספות ? 

ישנן דרכים רבות לנקות ספות. הנפוצים ביותר הם שימוש בשואב אבק, מטלית רטובה ומטלית יבשה. הנה כמה דרכים נוספות שתוכלו לנסות:

  • שימוש בשואב אבק עם חיבור מברשת לטאטא ולהסיר אבק מהספה. שאבו את הבד ואז השתמשו בחיבור המברשת לכל כתמים עקשניים.
  • מטליות רטובות פועלות בצורה הטובה ביותר להסרת כתמים מבד הריפוד. הם גם יעזרו להסיר כל לכלוך או לכלוך שהצטבר על הספה לאורך זמן.
  • ניתן להשתמש במטליות יבשות על ספות עם בדים גבוהים או כאלה שלכלכו מאוד או מוכתמים מנוזלים או נזילות מזון.

ישנן דרכים שונות לנקות ספה, אך הדרך היעילה ביותר היא באמצעות בעלי מקצוע ושואב אבק, הוא מנקה את הבד ומסיר חלקיקי אבק מפני השטח של הבד. אתה יכול גם להשתמש במברשות ומטליות כדי להסיר חלקיקי אבק מהכרית או הריפוד. ניתן לנקות ספות באמצעות שואב אבק, נוזל כלים ומטלית. ניתן גם להשתמש בשואב כדי להסיר אבק ולכלוך מכריות הספה. השתמש במטלית כדי לנגב את הספה עם נוזל כלים. שטפו אותו במים לפני שתייבשו אותו. יש אנשים שמעדיפים להשתמש בשיטת שואב האבק והמברשת מכיוון שהיא מאוד מהירה ויעילה. אחרים בוחרים בחומר ניקוי הריפודים מכיוון שהוא יכול להוציא יותר לכלוך מהשיטות האחרות. הרבה אנשים משתמשים בשיטות האלה על הספות שלהם אבל יש אנשים שאוהבים להשתמש בשיטות אחרות כמו חומץ או מיץ לימון.

ניקוי ספות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם