הכירו סוגים חדישים של פתרונות הצללה לחצרות ולמרפסות

פתרונות הצללה הם התקני הגנה מהשמש, למעט סגירות חורף המשמשות כאמצעי הגנה מהגשם. במאמר זה נציג 3 סוגים של פתרונות הצללה חדישים המאפשרים ליהנות מיתרונות רבים של ויסות נכון של אור השמש, יציבות, ועיצוב החצר והמרפסת ברמה שלא הכרתם.

פרגולות אלומיניום חשמליות

התקני הצללה חדישים המשלבים עיצוב בוטיק עם טכנולוגיה עילית מן המעלה הראשונה. פרגולות אלומיניום אינן בהכרח המעוצבות בגוונים מטאליים. בשונה מן העבר, ניתן לבחור אותן גם בגווני עץ ולבן, עם תבנית צבע איכותית שנראית כמו גוונו הקבוע של כל דגם. פרגולות אלומיניום חשמליות מאפשרות שליטה גם בוויסות התריסים של הגג על מנת להכניס ולהוציא אור שמש כמבוקש, וגם קיפול מוחלט של הגג כאשר הפרגולה לא בשימוש. זהו ללא ספק אחד ההתקנים המבוקשים בשוק והיוקרתיים בו, בשל מעלותיו הרבות.

סוככים ומרקיזות מבד דראלון

סוככים הם התקני הצללה מבד ושלד מתכתי מתחת הפועל באמצעות ממסר חשמלי. באמצעות האחרון ניתן לסגור או לפתוח את היריעה כמתבקש. בחלונות קטנים, משתמשים בסוככים קטנים הנקראים מרקיזות. אלו סוככים ברוחב של החלונות שאתם מגנים עליהם עם יריעה חצי אליפטית  המשמשת להגנה מאור שמש ומקרינת שמש ישירה. גם סוכך רגיל יכול לשמש להגנה משמש ישירה אם בוחרים יריעה אנכית המזדקרת מהחלק הקדמי כלפי מטה, בנוסף ליריעת הבסיס. בד דראלון הוא אחד העמידים שישנם בשוק, שומר על צבעו וצורתו גם כשמזג האוויר אינו נוח וידוע כאחד המוצרים העמידים בשוק ההצללה. יחד עם זאת, מומלץ לקפל יריעות של סוככים בחורף ולהשאיר פתוח רק באביב ובקיץ.

סגירות חורף

פתרונות הצללה לחורף אשר נועדו לספק מכסה מהגשם עבור משטח חיצוני כמו חצר או מרפסת, או עבור חלקו. סגירות חורף מתאפיינות בעיצוב פרופיל וזגוגית, בדיוק כפי שנעשה בחלון בלגי. סגירות חורף דקורטיביות מומלץ לבחור בהתאם לעיצוב הקירות של הבית מהם הן יוצאות, על מנת להגיע לעיצוב שמתאים לדקורציה הקבועה באזור. את ההתאמה מומלץ לבצע באמצעות הדמיית מחשב. אנו ממליצים לבחור גם אופטיקה לזגוגית על פי מבוקשכם וצרכיכם: דו כיוונית או שרק מכיוון אחד ניתן להשקיף על האחר. למידע נוסף על בעלי מקצוע מומלצים התיעצו איתנו!

 

פרגולות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם