התקנת פרגולות אלומיניום להצללה אופטימלית ותפעול קל ויעיל

פרגולות אלומיניום הן פרגולות חסינות חלודה, עמידות, חזקות וחשוב מכל – נשמרות כמו חדשות גם לאחר שהשתמשתם בהן שנים על גבי שנים. בשונה מפרגולות עץ הן לא נשחקות, לא מוגבלות בזמן, ומהוות השקעה חכמה ממש כמעט לכל החיים. בנוסף, הפרגולות הללו מביאות עמן בשורה גם בתחום העיצוב: הן יכולות להשתלב גם בבית שצבעו חום עץ, משום שניתן לצבוע אותן באופן קבוע. בכך, ניתן לעצב עבורכם פרגולה מתכתית שנראית כמו פרגולת עץ, עם תכונות העמידוּת הנדרשות.

הצללה אופטימלית של המבנה

הצללה אופטימלית נעשית באמצעות 2 גורמים: לפרגולה יש גג יציב אשר ניתן לקפל. אם לא ניתן לקפל אותו, צריך להיות בו אמצעי ויסות כמו תריסי רפפות להזחה בהטיה. הגורם השני הוא אלמנט הצללה מפני שמש ישירה. אלמנט זה לא נמכר עם הפרגולה אך ניתן לרכוש אותו בנפרד. שמו "מסך גלילה" והוא יכול להיות מותקן בקצה של הפרגולה ובכך להגן עליכם מפני השמש כשהיא בקו ישיר מולכם.

תפעול קל של כל פונקציות ההצללה

התפעול אינו מתבטא בקושי או קלות הפעלה פיזיות, אלא טכנולוגיות. פרגולות אלומיניום צריכות להכיל מנגנון חשמלי קל לתפעול בדמות שלט רחוק נייד או בקר אלקטרוני קבוע המוטמע בקיר. התקנים אלו מאפשרים לכם, באמצעות לחיצה על כפתורים ייעודיים, לפתוח ולסגור את הגג, לקפל אותו או לווסת את הרפפות שלו. בכך, אתם הופכים צורך כה בסיסי כמו הצללה של מבנה לקל מאד לתפעול, כזה שלא מצריך התערבות פיזית על ידיכם.

טיפים לבחירה סופית של הפרגולה בהתאמה למבנה החצר

אם חשוב לכם לקפל את הפרגולה מדי סתיו וחורף, מומלץ לא לבחור דגם עמודים, כי הוא לא מאפשר קיפול, רק ויסות של הרפפות. קיפול יש רק בדגם ללא עמודים שמוטמע בקיר המבנה באמצעות זוג מיתרים עליונים. הוא משלים רבע מעגל ובכך מקפל את הגג. אם חשוב לכם לחסוך במקום בשל גודל קטן של החצר, וגם שהגג יישאר קבוע לכל ימות השנה, יש לבחור בדגם פרגולת קיר. דגם זה מתבסס על פרגולת תריס (רפפות) עם 2 עמודים קדמיים, כשבמקום האחוריים יש הטמעה של הגג בקיר. אם יש לכם מקום רב בחצר, מומלץ להטמיע פרגולה של 4 עמודים ובכך לספק הצללה במרכז החצר. אידיאלי כאשר יש לכם בריכה באזור זה של השטח החיצוני. למידע נוסף על בעלי מקצוע מומלצים התקשרו עכשיו! 

התקנת פרגולות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם