טיפים לבחירת פרגולות אלומיניום לחצר הבית

פרגולות אלומיניום הן הפרגולות שכדאי יותר מכל להסדיר בחצרותיכם. בעוד שבעבר לא היה פתרון אמיתי עבור מי שביקש שיהיה בבית שלו עיצוב עץ בסגנון וינטייג', משום שהצבע המטאלי היה הברירה היחידה בעיצוב, כיום אין זה כך. בחצרות רבות ישנן פרגולות אלומיניום שנראות כמו פרגולות מעץ בשל טכניקות צביעה מתקדמות מאד המיושמות בשנים האחרונות. פרגולות אלומיניום מכסות אתכם מפני חלודה ועמידות בפני כל אקלים. בשל כך, כשאתם משקיעים בסוג כזה של פתרון הצללה, יש תמורה לאגרה ובגדול! להלן מקבץ טיפים שיסייע לכם להגיע לפרגולת החלומות שלכם.

מומלץ לבחור פרגולת 4 עמודים רק אם החצר מאד גדולה

פרגולה של 4 עמודים היא כזו אשר מכל קצה בגג נפרס עמוד כלפי מטה. בשל כך, המבנה הוא כמו מראה של שולחן, ולכן זהו התקן שתופס שטח לא מועט. בחצר גדולה זו תהיה רק 'מכה קלה בכנף' אבל כשהחצר בינונית או קטנה, גריעת השטח מתחילה להרגיש צפופה ודחוסה. בחצרות שאינן גדולות הכי כדאי להסדיר פרגולות אלומיניום בחיבור לקיר. ישנן 2 דרכים לבצע חיבור זה: או באמצעות 2 עמודי תמיכה קדמיים, כשבמקום האחוריים ישנו החיבור לקיר, או באמצעות מתיחת 2-4 מיתרי מתכת עבים ממרום גג הפרגולה לקיר החצר החיצוני באלכסון. הפתרון האחרון מצוין עבור חצרות קטנות במיוחד אשר אין בהן כלל מקום לעמודים. זה גם מאפשר להוריד את הגג באמצעות קיפול מיתרי המתכת הללו.

מומלץ לבצע את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב

רק בחירת פרגולות אלומיניום מתוך הדמיית מחשב תבטיח שביצעתם עבודת התאמת עיצוב באופן מקצועי והסדרתם התקן בצבע, בפרספקטיבה ובצורה הנכונים והנכונות לחצרכם. כשבוחרים עיצוב לפרגולה, רק באמצעות אתר המציע הדמיית מחשב קלה להתאמה ניתן להגיע לתוצאות יפות באפיון התקן ההצללה היוקרתי.

סוג הפעלה מומלץ: חשמלי

כיום, בעידן הטכנולוגיה, לא ניתן לראות הרבה בתים בהם מקפלים פרגולה או מכווננים יריעות באמצעים מכניים כמו מנואלה או בורג סיבובי. במקום זאת, מבצעים את הפעולות הללו באמצעות בקר אלקטרוני חכם ומקבלים פתרון הצללה יעיל, קל לשימוש והרבה יותר נגיש ממקבילו המכני. האחרון הצריך עבודה סיזיפית בכל פעם שהתבקש שינוי ברמת ההצללה או בנוכחות הגג למעלה. למידע נוסף על בעלי מקצוע התיעצו איתנו ! 

 

פרגולות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם