טיפים מקצועיים לבחירת פרגולות

במאמר זה נסקור כיצד בוחרים פרגולות. נדבר על שיטות תמחור מקובלות של התקן הצללה אטרקטיבי זה ונמלית על מקרים בהם כדאי לפתוח את הארנק ולהוסיף לעסקה שלכם רכיבים נוספים שישפרו את פועלו של ההתקן. במאמר זה תוכלו לדעת ממש כל מה שתבקשו על התאמת פרגולות לחצרות בתים פרטיים. 

טיפ מס' 1: בחירת פרגולה לחצר קטנה – הכי משתלמת

בחנויות פתרונות הצללה, פרגולה מתומחרת על פי גג בלבד. רכישת עמודים כרוכה בתוספת תשלום. כשהחצר מאד קטנה, גם כך אין מקום לעמודים, והמקום שמוקצה מוקצה מהאוויר ולא מהקרקע. במצב זה מומלץ לסגור עסקה של גג בלבד בתוספת 2 מוטות תומכים עליונים אלכסוניים. הם יותקנו במעבה הגג ויחוברו לקיר החצר שלכם באמצעות גומחות ייעודיות. פרגולה כזו ניתן גם לווסת וגם לקפל הרמטית באמצעות מוטות תומכים אלו. הפעולות הללו קלות מאד לביצוע ומאפשרות לכם לווסת אור שמש על פי דרככם.

טיפ מס' 2: התאמת צבע לפרגולה מתכתית

אם בעבר לא ניתן היה לבחור צבע לפרגולה מתכתית, זולת הגוון המקורי האפרפר של המתכת, כיום אין זה כך וניתן לצבוע אותה כך שלא תיראה מתכתית אלא עשויה מחומר אחר כביכול. ניתן לרכוש פרגולה מאלומיניום בצבעים כמו לבן, שמנת, קרם, או ראל לבחירתכם. פרגולה כזו תספק לכם עיצובים מיוחדים בכל מקום ותתאים לכלך אחת מהדרכים בהן בחרתם לעצב את החצר שלכם. לכן מאד חשוב לעבוד עם הדמיית מחשב כדי למצוא את פרגולת האלומיניום המושלמת בגוון שלה.

טיפ מס' 3: מומלץ להתבסס על פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית מאפשרת לכם כיוונון חכם של הגג, פתיחת תריסים עד זווית של 140 מעלות, ועוד המון פונקציות ויסות אור נוספות. הן מיושמות עם שלט רחוק או בקר חשמלי קבוע. שימוש באמצעים אלה במקום במכניקה מקצר מאד את אופן תפעולן של פרגולות והופך אותו לפשוט וקל להפליא. פרגולה חשמלית מביאה את העתיד לחצר שלכם ומאפשרת לכם לווסת אור בקלות ולנהל שגרת חיים נינוחה בהיותכם בה. בואו לרכוש פרגולות מתכתיות חשמליות איכותיות וליהנות ממקסימום איכות ולייפסטייל. פרגולות אלו לוקחות את השגרה בחצר שלכם צעד אחד קדימה ומאפשרות לכם לנהל בה שגרת חיים נינוחה ללא עומסי חום ושמש. מעונינים בעוד מידע על בעלי מקצוע מומלצים הגעתם למקום הנכון!

 

פרגולות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם