ימי גיבוש לעובדים ולבעלי מקצוע בפרט

במקומות עבודה רבים נוהגים לתאם כמה פעמים בשנה ימי גיבוש, שיש להם מטרות חשובות מאד בהתנהלות העסקית כדי ליצור היכרות מעמיקה ושיתופי פעולה בין העובדים. לצאת ליום כיף שבו לא עובדים אלא נהנים ממסלול מסקרן זו משאלה של העובדים ולכן הם נהנים מכל דקה ביום זה.

היערכות ליום גיבוש 

קו החשיבה של הנהלת החברה הוא ליצור נתיב מלא בחוויות מעצימות לאורכו של כל היום. גורם ההפתעה הוא חשוב ביותר ולכן במקרים רבים לא מגלים להם את מסלול הנסיעה וזאת כדי שיהיה להם על מה לחשוב בדרך, לנחש ניחושים ובסופו של דבר ליהנות מיום הכיף מתחילתו ועד סופו.

זמן למחשבה 

ימי גיבוש לעובדים כוללים פעילות בכמה רבדים כדי ליצור אינטראקציה בין הגורמים השונים. אחת האופציות המוצלחות ביותר היא שצוות ההפקה מחלק את כל העובדים לשתי קבוצות המתחרות זו בזו במשחק בסגנון המרוץ למיליון. כל קבוצה מקבלת משימות הקשורות לידע, היסטוריה, גיאוגרפיה, חשיבה מתמטית ועוד. 

אחת המטלות המרתקות ביותר הן הניווט. העובדים צריכים להבין הקשרים שונים, לענות תשובות נכונות, כדי לצאת לכיוון הנכון ולהגיע ראשונים לסוף המסלול. זה מזכיר את ימי השירות הצבאי וכולם נהנים מהנוסטלגיה ומהסיפורים ועושים כל שניתן כדי להיות חוד החנית. 

הקולינריה במיטבה 

אחרי כל כך הרבה משימות, אין כמו ליהנות מארוחה מוצלחת במיקום מיוחד כמו לדוגמה ליד הים או מול נופים מרהיבים וכשמדובר בארוחות שף מושקעות וטעימות, העובדים מרוצים עד הגג. 

סיורים בערים ייחודיות 

בהתאם לאזור הגיאוגרפי שבו מתרחש יום הגיבוש, ממשיכים את היום בסיור יפהפה ומסקרן בערים כמו יפו, עכו או ערים אחרות. זה הזמן לטייל בשווקים הצבעוניים, ליהנות מהניחוחות באוויר, מהטעימות של המאכלים, המטעמים והמתוקים שמאפיינים את המקומות הללו. העובדים מקבלים הסברים מעמיקים מהמדריך ומרחיבים באופן ניכר את הידע שלהם על דברים הקשורים בעבר ובהווה שלא היו ידועים לרובם. 

רוגע ושלווה לעובדים 

ימי גיבוש נועדו לאפשר לעובדים לצבור כוחות ולכן אחת האופציות המוצלחות ביותר היא לתאם עבורם יום כיף בבית מלון, כך שכל אחד מהם ייהנה מעיסוי מקצועי מתוך אחת האפשרויות המוצעות כמו עיסוי תאילנדי, עיסוי בעזרת אבנים חמות ועוד. 

הם ישמחו להיכנס לסאונה הרטובה או היבשה, ג'קוזי, בריכת שחייה ומתקנים אחרים שקיימים בבית המלון המפנק. 

בתום ימי גיבוש כולם מחכים כבר למועד החדש של יום החופש המשותף הבא עם כל העובדים.

ימי גיבוש לבעלי מקצוע
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם