כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות 

ניקוי ספה אינו קל כמו שזה נראה. צריך קצת מאמץ ומיומנות כדי לנקות ספה כמו שצריך, במיוחד אם הבד עדין או הריפוד איכותי. תהליך ניקוי הספה עלול להיות מייגע ולאורך זמן, לכן עדיף להזמין אנשי מקצוע למשימה זו. 

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים בוחרים לרכוש ספה חדשה. יכול להיות שאתם רוצים לשנות את סגנון הבית שלכם או שאתם סתם רוצים לרענן את מראה הסלון שלכם. הסיבה אשר תהיה, חשוב שתדעו כיצד לנקות ספה על מנת לשמור על מראה רענן וחדש. מאמר זה יספק מידע על איך לנקות ספות, באילו כלים אפשר להשתמש ובאילו מוצרים הכי טובים לניקוי שלהן. ניקוי ספות זה לא קשה אבל זה לוקח קצת זמן וסבלנות. תזדקק לכמה כלים ומוצרים שיכולים לעזור להקל עליך את התהליך.

כיצד לנקות את הספה שלך? באילו מוצרים להשתמש

רשימה של מוצרי הניקוי הטובים ביותר עבור הספה שלך יחד עם ההוראות כיצד לנקות אותה. כמה ממוצרי הניקוי הטובים ביותר לספות הם:

  • סבון ידיים נוזלי מחטא ואנטי בקטריאלי הורג 99.9% מהחיידקים תוך דקה. ניתן להשתמש בו לניקוי ריפודים, שטיחים ורוב המשטחים האחרים. 
  • מנקה לכל מטרה – זהו מנקה רב תכליתי שניתן להשתמש בו על כל סוגי המשטחים כולל שטיחים וריפודים. יש לו בסיס אלכוהול שעוזר להסיר כתמים בקלות.

ניקוי ספה אינו משימה קלה לביצוע, במיוחד אם אינכם מומחים. מאמר זה נותן לך את כל מה שאתה צריך לדעת על ניקוי ספות. ספה יכולה להיות רהיט יפה בסלון שלכם, אבל היא גם יכולה להיות סיוט. אתה צריך למצוא את הדרך הטובה ביותר לנקות ספות. ישנן דרכים רבות ושונות, שכדאי לשקול בעת ניקוי הספה.

מהי הדרך הטובה ביותר לנקות ספה? 

ישנן דרכים רבות לנקות ספה וישנן כאלו יעילות יותר מאחרות. מה שאתה צריך לשקול הוא מאיזה סוג בד עשויה הספה שלך ובאיזו תדירות תשתמש בה. לדוגמה, אם יש לכם ספת עור יקרה שצריכה להיראות במיטבה כל הזמן, אז אולי כדאי להשקיע במוצרי ניקוי וכלי עבודה מיוחדים עבור סוג בד זה. השלב הראשון בניקוי ספה הוא להסיר כמה שיותר מהאבק והלכלוך מהרהיט. ניתן לעשות זאת על ידי שאיבת אבק של הספה, שימוש במטלית לחה כדי לנגב אבק, או על ידי שימוש בשואב אבק עם חיבור למברשת. לאחר שהסרת את כל הלכלוך הנראה לעין, עליך להשתמש בחומר ניקוי עדין על הבד או הספוג שלך ולהסיר כתמים במים. כדאי להשתמש גם בשמפו ריפוד על כל רהיט שאינו עשוי מעור.

לסיכום, עליכם לשקול האם אתם רוצים להזמין בעל מקצוע שינקה לכם את הספה או פשוט לעשות את זה בעצמכם, רק צריך לקחת בחשבון שצריך המון סבלנות וזמן בשביל לנקות את הספה שלכם בצורה המושלמת ביותר. 

ניקוי ספות
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם