מחסנים מבודדים לבעלי מקצוע

מחסנים מבודדים הם פתרון אולטימטיבי עבור בעלי נכסים שיש להם בתים פרטיים, דירות גן או לחלופין בעלי מפעלים שזקוקים לשטח אחסון או למשרד נוסף.

היתרונות של מחסנים מבודדים לבעלי מקצוע 

המבנה של מחסנים מבודדים מיוצר משתי שכבות של פח פלדה בעובי 0.5 ס"מ אשר עובר הליך של גלוון וצבע בתנור. בין שתי השכבות הללו קיים חומר פוליאוריטן שיוצר בידוד מושלם. המחסן הוא בעל תקן ישראלי 921 וגם בעל תקן גרמני 4102 DIN . 

מחסנים מבודדים קיימים בשלל מידות החל במחסנים קטנים ועד מחסנים בינוניים בגודל של 3*2 , 3*3 והמחסן הגדול ביותר הוא בגודל של 5*4. בהתאם לצורך ולייעוד, כל לקוח בוחר את הדגם שהוא יהיה המתאים ביותר עבורו. 

המטרה של מחסנים לשטח 

בבתים פרטיים למחסן יש הרבה מאד מטרות. קו החשיבה הוא שפריטים שזקוקים להם רק אחת לתקופה, עדיף לאחסן אותם במחסן ולא בבית ובדרך זו להוריד מכמות הפריטים הגדולה שמאחסנים בבית. במחסן נוח מאד להתקין מדפים ולהניח עליהם מוצרים כמו ציוד טיולים ולקמפינג, ארגזים של כלי עבודה ידניים, כלי עבודה חשמליים. כמו כן ריכוז של כל כלי העבודה הידניים לטיפול בגינה כמו מזמרה, כלי עבודה חשמליים כמו מכסחת דשא וכלים גדולים כמו את חפירה ומגרפה.

בנוסף לכך מחסנים מבודדים הם האופציה המועדפת לאחסון זוגות האופניים של כל בני הבית וכך אפשר להוציא אותם בקלילות ולהתחיל בנסיעה, או לחלופין להציב אותם על המתקן הייעודי על המכונית ולצאת לדרך. 

אופציות של מחסנים 

מחסנים מבודדים מתאימים לאקלים הים תיכוני השורר בישראל הן בעונה הגשומה והן בעונה החמה ולכן מחסן מסוג זה יכול לשמש גם כחדר עבודה או כמשרד חיצוני אם בעל הנכס עוסק באחד מהמקצועות החופשיים. יש אפשרות לסגור את המחסן באמצעות דלת הזזה נוחה ממתכת אשר גם ננעלת עם צילינדר ומפתח. כמו כן אפשר לרכוש דגם שיש בו חלונות וכך נהנים גם מאוויר צח בשעות מסוימות.

התקנה של מחסן 

קל מאד לבצע התקנה של מחסנים מבודדים ואנשי המקצוע המגיעים לשטח מבצעים זאת תוך פרק זמן קצר. המחסן מונח על בטון מוחלק, שטח מפולס או משטח עץ ישר וכך המחסן עומד באופן יציב ואפשר מהר מאד לארגן את כל הציוד, לאחסן אותו וליהנות מהאופציה של שטח נוסף השייך לבית ומשמש למטרות שהן הנכונות ביותר עבור הדיירים כמו לדוגמה משרד. 

 

מחסנים לבעלי מקצוע
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם