מידע על תפקידו של אינסטלטור

אינסטלטור הוא בעל מקצוע המתמחה בהתקנה ותחזוקה של מערכות המשמשות מים לשתייה, גז וביוב. הם עובדים עם צינורות הנושאים את החומרים הללו כדי להבטיח שהם נקיים מנזילות וחסימות. הם גם מתקינים ומתחזקים חימום, אוורור, מיזוג אוויר (HVAC), ניקוי ניקוז וציוד אחר המשמש בבניינים. האינסטלטור יכול להיות מועסק על ידי קבלן כללי או חברת אינסטלציה.

סוגי עבודות של האינסטלטור 

אינסטלטור עשוי להתמחות בסוגים מסוימים של עבודות צנרת כגון איתור נזילות או טיפול במים. האינסטלטור הינו בעל מקצוע המתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקון צינורות המובילים מים, גז, נפט או נוזלים אחרים. הם מומחים בהתקנת מערכות וציוד אינסטלציה ועשויים להיות מעורבים גם בבעיות ניקוז.

עבודתו של האינסטלטור עשויה להיות תובענית מבחינה פיזית מכיוון שהם עשויים לעבוד על כמה מהחומרים הקשים ביותר כמו צנרת עופרת או צינורות נחושת. לעתים קרובות הם צריכים להרים חפצים כבדים מעל ראשם לפרקי זמן ארוכים.

אינסטלטור הוא בעל מקצוע המתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקון צנרת למי שתייה, ביוב וניקוז. עבודתו של אינסטלטור משתנה בהתאם לסוג שירות האינסטלציה הנדרש. למשל, חלקם מתמחים באינסטלציה למגורים בעוד אחרים מתמחים בצנרת מסחרית. שרברבים עשויים להתמחות גם בסוגים ספציפיים של צינורות כגון נחושת או פלדה. אינסטלטור הוא בעל מקצוע שמתקין, מתחזק ומתקן מערכות אינסטלציה לבתים ועסקים.

מה האחראיות של האינסטלטור?

האינסטלטור אחראי על תכנון, התקנה, תחזוקה ותיקון של כל סוגי מערכות אספקת המים והניקוז. על האינסטלטור גם להכיר את המוצרים העדכניים ביותר בענף. הוא או היא צריכים לדעת כיצד להתקין ציוד חדש, כיצד לתחזק ציוד קיים וכיצד לתקן תקלות במערכות חדשות וישנות כאחד. תפקידיו של שרברב כוללים: פתיחת סתימות ביוב או ניקוי קווי ביוב, התקנת אמבטיות או מקלחות, התקנת כיורים או מדיחי כלים, תיקון קווי גז, תיקון מחממי מים

לסיכום, האינסטלטור אחראי על התקנת, תיקון ותחזוקה של צנרת המובילה מים לבתים ולעסקים. אינסטלטורים עובדים לעתים קרובות עם בעלי מקצוע אחרים בפרויקטים גדולים. אינסטלטור הוא בעל מקצוע שמתקין ומתקן צינורות המובילים מים לבתים ולעסקים. האינסטלטור עשוי להיות אחראי גם על התקנה, תיקון ותחזוקה של צינורות המובילים גז או ביוב גם כן. אינסטלטורים בדרך כלל עובדים עם בעלי מקצוע אחרים בפרויקטים גדולים.

אינסטלטור
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם